Informácie pre návštevníkov

14.01.2012 12:50

 

Do pozornosti nie len Brežanom ‼!

Na tejto webovej stránke sa dozviete, čo sa urobilo, robí a bude robiť v obci Brehy a v okolí. Táto stránka bude k dispozícii každému, aby sa vyjadril k situácií v obci, aby podával návrhy na zlepšenie. Každý sa môže zapojiť do diskusie na rôzne otázky. Svoj názor môže poslať bez udania kontaktu, či mená. Všetky názory budem spoločne prehodnocovať na úrovni, ktorá mi bude k dispozícii. Keď uznám, že sú vhodné na publikovanie, tak ich uverejním v Brežských info- novinách, ktoré naše občianske združenie Senior klub – „Idea“, ktoré som začal v decembri minulého roka vydávať a podľa vašich príspevkov budem aj naďalej pokračovať. Tieto noviny nie sú a ani nebudú viazané na Obecný úrad ani na Zvesti z Brehov. V nich mienim uverejňovať iba pravdivé, alebo dúfam, že pravdivé údaje. Uisťujem vás, že pre mňa cenzúra je tabu. Nie som povinný sa zodpovedať za svoje činy nikomu, pokiaľ som neporušil zákon okrem Najvyššieho. Neobávam sa že ma vylúčia zo strany, či hnutia, lebo nie som v žiadnej. Naše združenie je samostatnou organizáciou s právnou subjektivitou, so silnou výkonnou zložkou, do ktorého môže štát zasahovať iba v prípade porušenia Ústavy SR. Čestne prehlasujem, že pre mňa je hlavnou prioritou otvorenosť a pravda, aj keď samozrejme niekedy sa tieto doménu musia podávať v rôznych formách. Na tejto stránke sa dozviete aj informácie, ktoré sú potrebné k dennému životu a keď niekto bude potrebovať nejakú radu, či pomoc tak sa naše občianske združenie bude snažiť pomôcť. Spoločnými silami sa dá zdolať veľa. Čakám na vaše návrhy, pripomienky, názory.

     Anton Stašov – predseda Senior klubu – „Idea“ so sídlom v Brehoch.