Červík na nesprávnom mieste

17.10.2013 05:24

Nemilé prekvapenie v oblátkach- asi taká bola upútavka pri vysielaní TV – novín dňa 13. 10.2013 na Markíze. Začnem pekne po poriadku.

   Naše Občianske združenie Senior klub – „Idea“ každý rok na Vianoce, vďaka Nadácii Orange – projektu „Daruj Vianoce“ pripravuje darčeky pre seniorov. Medzi rôznymi darčekmi sú aj sladkosti, ktoré kupujeme samozrejme aj v Lidli.

   10. októbra 2013, bola vyhlásená aktuálna výzva a preto som, ako predseda združenia spolu s podpredsedníčkou pozval  člena SkI, aby sme pripravili plán zasadnutia a hlavne  prediskutovali organizačné otázky Vianoc. Keď som ponúkol hosťovi ku káve aj  oblátku Roger, ani som netušil, že prekvapenie býva už skôr, ako na Vianoce. Otvoril som oblátku najprv hosťovi tak do polovičky a podal som mu. Sedeli sme vonku a ja som si otvoril aj pre seba a odhryzol som. Keď som zbadal, že je tam aj návštevník – červík, tak som vypľul na zem a psík si pochutil. Nechcel som znepríjemniť aj môjho návštevníka a tak som zahral divadlo, že mám problémy zo zubom a odišiel som do izby a odfotil som červíka. Pocity boli samozrejme nepríjemné.

 

   Hneď na druhý deň som poslal s fotografiou redaktorovi TV Markíza tento odkaz.:

Doteraz som bol stálym zákazníkom Lidl, a taktiež konzumentom Roger Tastino. Na tomto výrobku je dodávateľ Lidl Stiftung , Stiftsbergstr. 1 D-74167 Neckarsulm. V Septembri r.2013 som zakúpil 30 ks tohto výrobku so zárukou do 02.2014. Dnes som otvoril 1 ks( mimochodom ponúkol som návštevu, pri káve) a ešte šťastie, že iba ja som zbadal, že tento výrobok obsahuje nielen čokoládové vitamíny, ale aj proteíny, vo forme červíkov. Na hotline@lidl.sk som odoslal fotografiu, aby k tomu zaujali stanovisko, žiadna reakcia. Preto posielam k vašej dispozícii. Samozrejme, že mám aj blôčik od nákupu toho výrobku. Uvažujem to zaslať ministrovi Jahnátkovi, respektíve do televízie, alebo na sociálne siete. Zrejme bude najlepšie to oznámiť všetkým trom. Aký je váš názor?

Výhovorka, že stiahnu, alebo stiahli výrobok s týmto dátumom výroby, pre zákazníkov určite nestačí. Kto mi povie kedy ten výrobok bol vyrobený? Ja sa v tom nevyznám, vy áno?

Predseda Senior klubu - "Idea" - občianske združenie so sídlom v Brehoch

   Anton Stašov